fiberinfo2

 

Nørreholmen. 


Vi er rigtig glade for at bestyrelsen i Nørreholmen, som i de andre i driftsatte afdelinger har påtaget sig at udlevere routere til beboerne. 

Vi kommer rundt i afdelingen med Routerne d. 30 Juli - 1. August, er du ikke hjemme kan du kontakte bestyrelsen som vil hjælpe dig videre.
Vi varsler jer pr. SMS og dem der ikke er tilmeldt SMS ordningen, får papir i postkassen. 

Er du ikke tilmeldt SMS ordningen, så burde du se og få det gjort, du kan gøre det her